tisdag 20 december 2011

Icke-victoriansk sexualupplysning

~
ur min synvinkel

mannens fallos är så simpelt uppbyggd, vi får erektion, vi får orgasm, vissa männ kan få detta om o om igen, det är mer av en hård pumpmaskin av något slag
jag känner mig lyckligt lottad på den punkten

mannens fallos kan va i olika storlekar, vissa kvinnor säger att detta har betydelse, vissa säger det hänger på längd, vissa hänfaller mer åt tjocklek, vissa menar att det är en myt o att det istället hänger på teknik
jag känner mig lyckligt lottad på dessa punkter

men hur man än vrider, vänder o ruskar på den så är mannens fallos o hela fysiska njutningsprocess, en simpel sådan
det är inget vi kan göra åt, så där spelar inte lycka o tur in

ur min synvinkel

så är kvinnors njutningsfjord mycket mer avancerad i sin fysik, den kräver mer bearbetning o precisa handlag, den blir inte lika enkelt upphettsad, o om den blir det, eller när den blir det, så krävs det mer för att nästa steg skall nås, den efterböljande extasen o orgasmen
detta anser jag allt är bra, komplexitet är ett mer utvecklat stadie

ur min synvinkel

så är kvinnan en annan slags varelse än mannen, hon är den enda som kan giva liv, ja förvisso behövs båda för detta delikata system, men vi männ ger bara en skvätt emedans ni får ge er kropp o ert liv, åtminstone en del av det, ni är närmare livets essens, vi är bara en del av dess konsekvens. Ni bär magiken inom er, vissa kallar er härvid som varandes gudinnor
detta anser jag allt är bra, så att livet förs fram

ur min synvinkel

oavsett sakralitet eller ej, så eftersom mannens fysiska njutningsorgan är så simpel o nästintill garanterad vid dess funktion så bör koncentrationen till fullo ligga vid att åstadkomma eran njutning, för njutning bör vi ju alla nå. med grund i er mer avancerade fysik, samt enligt vissa sakralitet, så måste er komplexitet hörsammas, variation kan va en förutsättning för att fortsatt njutning nå, för att förhindra slentrian, eller bara för att ni önskar uppmärksamhet o varierade formationer på våran stav
jag motsäger ej heller detta

ur min synvinkel

ser jag inte att detta skulle vara ett problem, varför skulle det? är inte kärlek en själslig o mental känsla, där den älskades högsta njutning o lycka är målet? begränsningar av uppfyllandet av detta, förhindrar ehuru kärleken, o det skulle ju inte vara bra
så jag tycker det är bra, att kärleken sätts i första rummet, i hjärtat där det skall va

ur min synvinkel

rättvisa har inte med total jämlikhet o fördelning att göra, eller att medlena är desamma, utan snarare att resultaten blir desamma
låt kvinnan få, det hon behöver för att njutningen så

~









+ Kvinnans nöjdhet

Aft
Taggar: sex, kärlek, njutning, kön, kvinnan, fallos, vagina

Inga kommentarer: