lördag 7 augusti 2010

Kvinnors inkomster

~
alla kvinnor som har en inkomst bör få ett kravlöst grundavdrag på skatten om 100 000 kronor per år, alla kvinnor som inte har ett arbete bör få ett kravlöst bidrag om 100 000 kronor per år

för att jämna ut livsinkomster och motverka ekonomisk diskriminering gentemot individer utav kvinnligt kön

detta bör vara gällande från arton års ålder, framtills livets avfälle

~



kvinnors inkomster bör vara helt skattebefriade egentligen, se min Riddarsjäl

Exp

Andra om: , , , , , , ,

3 kommentarer:

elina sa...

Var du en tokfeminist? Själv har jag tjänat mer än mina manliga arbetskamrater och det var inom vård/socialtjänst. Men - send me the money!

Anonym sa...

det här låter bra:)

Anonym sa...

Absolut! 100' pix skulle jag behöva så jag kunde arbeta mindre känna mig mindre stressad och njuta mer... Fixar du det till valet? jag röstar på bara dig då. :-)