måndag 30 augusti 2010

Kvinnans tillfredsställelse

~
Monogami tråkar ut mig någonting så fruktansvärt. Jag föredrar när en kvinna har flera män
Carla Bruni

~

det är bara till att hålla med henne, en kvinna behöver stimuleras fullt ut, med variation och åtrå, kärlek och smek, från flera håll

om hon inte får mannens fulla kärlek och åtrå så tröttnar hon snart og kan med god grund ifrågasätta hans intentioner

hennes komplexivitet är grunden, många delar måste henne tillfalla, till centrum må vi alla fokusera

när hennes tristess motarbetats och hennes föredragning tillgodosetts framkommer en mer tillfredsställd skapelse som med glädje och ljus oss alla belyser

~

vad hon än vill
för våran allas skull

ge henne allt


~



+ Fulländad tillfredsställelse

Carla Bruni är ett ideal för kvinnor, Exp, DN
Exp, Exp, SvD, DN, VG, VG, VG, VG, VR

Andra om: , , , , , , ,

4 kommentarer:

sophia sa...

spännande. Blir nyfiken på vart dina värderingar grundar sig. Och jag undrar också varför du är så speciell, varför jag aldrig hört någon annan man med liknande åsikter?

Anonym sa...

Så sant! Men så svårt att förändra i sitt liv...

Största hindret kanske inte är alla de män som inte förstår. Även kvinnorna själva bidrar till sitt "förtryck". Inte alla, men tilräckligt många tar inte till sig detta och prövar det. Fullt ut.

Jag vill, jag tänker som du. Jag vill. Men tar inte steget...Blir så trött. På mig själv.

S.A.I. Steve Lando sa...

Jag tror att det är fler män än vad som allmänt tros, som har denna förståelse utav kvinnans essens.

Givetvis kommer det även alltid finnas idioter och kvinnoförtryckare likväl.

Men jag tror, att det är fler och fler kvinnor som vågar, vill, önskar, samt gör, lever utefter dessa mer kvinnonjutningsfokuserande premisser

Men det är sant som du säger, att kvinnor måste också själva våga prova, det är inte alla män som själva kommer föreslå det:)

Anonym sa...

hade alla tänkt som dig hade lyckan spritt sig i samhället