onsdag 28 februari 2024

Lilla Ida – la dominina

 


 

min bultande kuk upptrycks mot hennes öppna sår

det gör så jädrans ont att det för mig efter stund går

 

polarn min, den likväl kåta, trycker in i munna

för att där så klart skvätta med sin mumma

 

hon harklar og skriker, men hennes lemmar

har vi så dailigt fastspänt, med våra livremmar

 

en efter en, vi henne påspänner

hon kvider o drar, samt fitta sin likt spänner

 

efter hon alla oss haft, ett tjog eller så

hennes slida är sårig, upptämjd, som få

 

knullfesten är slut, hon har fått sig så många skjut,

att hennes skrev stinker som lut

 

varenda led i flickans slinka kropp

har genomgått lidningens högsta hopp

 

sinnenas högsta eufori

vid moln hon vandrat som en lori

 

når a posteriori,

visdom vi skullom haft a priori

att hon är gudinnan vid sin äkta makt

 

det är ditt divina krav

att jag, samt alla, förevigt blir din slav

 

bind mig, sparka mot min kropp

domdera min kuk, så den blir till en skral snopp

 

låt din nektars urhav

bliva till min muns sav














~

Inga kommentarer: